وبلاگ دوست خوبم آرزو

لوگو آتشین و لینک دوستان آواره مرگ



نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت14:40---10 ارديبهشت 1391
کاش دنیا
یکبار هم که شده
بازیش را به ما می باخت
مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش؟!
سلام بعد از 2ماه آپم


arezoo
ساعت21:58---25 بهمن 1390
بغض هایم را به آسمان سپرده ام ، خدا به خیر کند باران امشب را .

گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها ، ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند ، دوست دارم این لبخند های بیگاه و آن بعضی ها را .

بهترین ها همیشه میمانند ، شاید جلوی دیدگان نباشند اما در دل ماندگارند .
اپم


arezoo
ساعت20:39---17 بهمن 1390
وقتی می گویم برایم دعا کن یعنی کم آوره ام یعنی دیگر کاری از دست خودم برای خودم بر نمی آید
upam


Ali&Arezoo
ساعت10:28---17 بهمن 1390
خطا از من است، میدانم. از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد" اما به دیگران هم دلسپرده ام، از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین" اما به دیگران هم تکیه کرده ام
salam duste golam mamnon ke davate maro ghabul kardi va omadi khushhalemon kardi
age ba tabadule link movafeghi khabaremon kon


Ali&Arezoo
ساعت16:53---15 بهمن 1390
و در آن چشم سياه من در اين سينه تنگ تو در آن طوق بلور من بر اين لوحه سنگ راز يك گمشده را روي هم انباشته ايم كاشكي گمشده ام مي ديدي كاشكي گمشده ات مي خواندم بي تو من ، در پس انديشه خويش جز نگاهت ز خيالم همه را مي راندم كاشكي راز تو را مي خواندم
salam be maham sar bezanid


arezoo
ساعت12:42---15 بهمن 1390
دلم،اگر كلمه دوستت دارم نمايشگر عشق خدايي من نسبت به توست...

اگر كلمه دوستت دارم راضي كننده و تسكين دهنده قلب هاست...

اگر كلمه دوستت دارم پايان همه جدايي هاست...
کاش میفهمید معنی دوست داشتن را

کاش میفهمید که چقدر دوستش دارم


mamanon duste golam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: